13 Ιουλ 2017

Λουλούδια και φτερωτά.. ένας πολύχρωμος μπαξές χαράς!




 🌺🌺🌺
Σας χαιρετώ!

Σήμερα η ανάρτησή μου είναι αφιερωμένη στην Κατερίνα που προσφάτως δέχτηκε το μυστήριο της βάπτισης και είχα την ευκαιρία να επιμεληθώ τις μπομπονιέρες! 


Μια πανδαισία χρωμάτων από υφασμάτινα λουλούδια, πεταλούδες, χήνες και πουλάκια, ετοιμάστηκαν και στολίστηκαν για να παραστούν στο μυστήριο.


To αποτέλεσμα άκρως κοριτσίστικο και ζουζουνίστικο, ένας κήπος γεμάτος από χαρές και ευωδιές :)


Με μεγάλη μου χαρά παραθέτω φωτογραφίες από την βάπτιση της Κατερίνας που μου έστειλε η μαμά της και την ευχαριστώ πολύ πολύ!
Το candy bar διακοσμημένο με μία γιρλάντα με το υφασμάτινο όνομα και το αποτέλεσμα «σκέτη γλύκα!»


 




 🌺🌺🌺

Μέχρι την επόμενη φορά.. να περνάτε όλοι γλυκά και δροσερά!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη σας στο σπιτάκι μου!
🍧

Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα φίλη μου και τι να πω για μία τόσο όμορφη βάπτιση από τα χεράκια σου!Εγώ θέλω τη...παπίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nádhera, krásny vozík a so všetkými dobrotami...
    A.

    ΑπάντησηΔιαγραφή