6 Απρ 2017

Νότες χαράς!

Καλησπέρα σας,

Καλωσορίζω τον Απρίλιο με γλυκές μελωδίες και νότες χαράς, που με τον ερχομό του σηματοδοτεί την έναρξη της νέας σεζόν για τα μυστήρια του γάμου και της βάπτισης και το Πάσχα να δίνει το σήμα εκκίνησης!


Σήμερα θα σας παρουσιάσω με μεγάλη μου χαρά τις μπομπονιέρες βάπτισης που επέλεξε η μαμά Σοφία για το μικρό αγοράκι της :)


Μπομπονιέρες από υφασμάτινες νότες που ανυψώνουν γλυκές μελωδίες, με τα αερόστατα, τα αεροπλανάκια και τα πουλάκια που στολίζουν το ντεσέν του υφάσματος! :)


Μιας και το θέμα μας είναι οι νότες, θα ολοκληρώσω με μία παλαιότερη κατασκευή μου. Αφορά μια γιρλάντα από υφασμάτινα γράμματα, διακοσμημένη στην αρχή και στο τέλος του ονόματος με μουσικές νότες και σε συνδυασμό με ένα κλειδί του σολ ως διακοσμητικά για βρεφικό δωμάτιο.


Να σας ευχηθώ καλό μήνα και τους χαιρετισμούς μου σε όλους σας!
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο σπιτάκι μου
:)


Georgia
Για πληροφορίες, αφήστε μου μήνυμα και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, θα ήθελα μια τιμή παρακαλώ. Ενδιαφέρομαι για την βάφτιση του γιού μας με θέμα μουσικές νότες Σε χρώμα βεραμαν και κίτρινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας,
      Σας έχω στείλει σχετικό μέιλ.
      Σας ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή